88690343 - 021

ساعات کاری : 9 الی 17

آیا کسب و کار من به وب سایت نیاز دارد؟

9دلیل-برای-اینکه-کسب-و-کار-شما-به-وب-سایت-نیاز-دارد-دکتر کامران رخشانی

آنچه در این مقاله میخوانید

Facebook
Twitter
LinkedIn

شاهد کسب  و کارهای کوچک بسیاری را در بازار و جامعه  هستیم، اما یک واقعیت وجود دارد و آن اینکه هیچ کدام از آنها، حتی آنهایی که از یک نوع کسب و کار و بیزینس هستند شبیه هم نیستند، ولی یک واقعیت دیگر هم وجود ارد و آن این است که، همه آنها در یک نیاز، مشترک هستند و آن، داشتن یک وب سایت جذاب و به روز است.

در این روز ها و با توجه به رویکرد جامعه در همه جا از جمله در کشور عزیزمان ایران، دیگر فرقی ندارد که شما یک نانوایی دارید، خدمات مشاوره می دهید، یک سازمان خصوصی کوچک و یا سازمانی با پرسنل بالای هزار نفر هستید، باید بگویم که داشتن یک وب سایت به روز و فعال لازم و ضروری می باشد

یک وب سایت به عنوان یک شعبه و یا شاید بشود گفت دفتر مرکزی جهانی شما می باشد که کار شما را به تمام مردم و مخاطبان و مشتریان جویای محصولات یا خدمات شما معرفی می کند. جالب است بدانید که 81 درصد از خریداران قبل از خرید محصول یا خدماتی، آن را به صورت آنلاین بررسی می کنند.

مطالعه شود:

مزایای داشتن یک وب سایت

 

شما برای کسب سهم موثر و درست از بازار هدف خود باید در دنیای وب حضور داشته باشید و وب سایت اختصاصی خود را داشته باشید.

 

9 دلیل برای اینکه باید وب سایت داشته باشم

 

1 – ایجاد و طراحی یک وب سایت بسیار آسان است.

در گذشته داشتن یک وب سایت کار هر کسی نبود و صرفا متخصصین کامپیوتر باید با صرف زمان بسیار برنامه نویسی می کردند و یک کار بسیار تخصصی و حرفه ای به شمار می رفت، اما هم اکنون شما می توانید بدون هیچ تخصصی صاحب یک وب سایت بشوید.

کافی است در گوگل عبارت سایت ساز را جستجو کنید، سایت ها و شرکت ها مختلفی را خواهید یافت که برای شما با چند کلیک وب سایت شما را راه اندازی می کنند.

و یا با استفادده از وبلاگ سازهای مختلفی چون بلاگفا، بلاگ، بلاگیکس و … وبلاگ های مرتبط با محصولات و خدمات  خود را ساخته و در دنیای وب حضور خود را به ثبت برسانید.

 

2 – بسیاری از امور شما را تسهیل می کند.

داشتن یک وب سایت باعث می شود که علاوه بر اینکه این شعبه مرکزی شما به صورت 24 ساعت روز و 7 روز هفته باز باشد و پذیرای مشتریان و مخاطبان باشد، نسبت به انجام امور مختلف مانند پرداخت آنلاین از طرق مختلف، ارائه کاتالوگ ها و توضیحات کامل و مجاب ساختن مشتری از طرق مختلفی چون: صوت هاف ویدئو های و انیمیشن ها، رزرو آنلاین و ثبت نام ها و … کار شما و کسب و کار شما را بسیار تسهیل می بخشد و شما را از بسیاری از عملیات های مختلف آسوده خاطر می سازد.

 

3 – وب سایت برای شما اعتبارایجاد می کند و در مشتریان شما بذر اعتماد را می کارد.

ایجاد حس اعتماد در مشتری یکی از مهمترین کارهایی است که هر کسب و کاری باید در اولویت خود قرار دهد. شفافیت سازمان ها و شناخت آنها، میزان تخصص و مهارت، مدت حضور در بازار و حضور در عرصه های مختلف بازار یکی از دلایلی که در افراد و مشتریان حس اعتماد ایجاد می شود.

افراد وقتی بتوانند شما را در جستجوی ساده خود توسط گوشی و یا سیستم کامپیوتر خود بیابند و در وب سایت شما گشتی بزنند و اطلاعات شما از جمله آدرس، شماره های تماس، نظرات مشتریان، تصاویر نمونه کارها و محصولات و … را ببینند حس اعتماد و اطمینان نسبت به شما و کسب و کار شما، در آنها قوت می یابد و پس از گذر از این مرحله است که با سعی می کنند به شما مراجعه کنند.

 

4 – با طراحی وب سایت کاتالوگ محصولات شما همیشه در دسترس است.

روال زندگی همه افراد در تمامی جنبه های آن از شکل صرفا فیزیکی به مجازی و فیزیکی تغییر شکل داده و خلق و خو ها هم تغییر کرده است.

مردم دیگر کمتر کتاب در دست می گیرند و ورق می زنند انها بیشتر تمایل دارند در گوشی و سیستم های خود محتواها و اطلاعات را به صورت صوتی و بصری بشنوند و ببیند. آنها در لحظه می خواهند تمامی زوایای محصولات یک تولید کننده و ارائه دهنده محصول را ببینند و حتی اگر افراد لمسی باشند که با لمس کردن یک محصول تصمیم به خرید بگیرند حتما قبل از آن محصول را به صورت مجازی و در کاتالوگ های تصویری و صوتی کاملا وارسی می کنند تا از اینکه زمان بگذارند و به محل فروشنه بروند اطمینان حاصل کنند.

شما با طراحی وب سایت و داشتن یک وب سایت همواره کاتالوگ ها، تصاویر و اطلاعات لازم برای مجاب کردن مشتری را به بهترین نحو در جلوی چشمان آن ها قرار داده اید.

 

5 – اثبات هویت اجتماعی و تجاری شما

93 درصد از خریداران قبل از خرید جستجو می کنند و باید نسبت به هویت شما و اعتبار شما اطمینان کسب کنند و سپس اقدام به خرید می کنند.

داشتن یک وب سایت و حضور شما در دنیای وب و مجازی در کنار ارائه دهندگان دیگر و رقبای تجاری هویت اجتماعی و تجاری شما را تثبیت می کند و باعث دلگرمی و اطمینان مشتریان به شما می شود.

 

6 – طراحی و داشتن یک وب سایت، پایه اصلی برند سازی شما است.

تحقیقات نشان می دهد که داشتن یک نام تجاری قوی، کسب و کار قدرتمندی را ایجاد می کند. هشتاد و دو درصد از مصرف کنندگان می گویند که از مارک هایی که برای ماموریت یا هدف بزرگتر هستند، خرید می کنند. 67٪ می گویند مارک هایی که از انها خریداری می کنند، انها را به یک فرد بهتر تبدیل می کنند.

وب سایت شما بهترین مکان برای آوردن نام تجاری منحصر به فرد شما به زندگی است و توضیح می دهد که چگونه می توانید زندگی را برای مشتریان و مشتریان خود بهتر کنید.

شما می توانید از کلمات و تصاویر برای ایجاد یک شخصیت پر جنب و جوش استفاده کنید که ارزش های شرکت شما را برقرار می کند و در داشتن وب سایت خود، کنترل کامل بر نام تجاری و تجربه کاربر خود را حفظ خواهید کرد (بر خلاف سیستم عامل های شخص ثالث یا رسانه های اجتماعی). این به شما کمک می کند تا یک مکان متمایز در صنعت خود ایجاد کنید و ارزشی را که مشتریان به آن اعتماد دارند، ارائه دهید

7 – اطلاعات دسترسی به شما و کسب و کار شما به آسانی در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

در وب سایت شما اطلاعات شماره همراه، شماره تماس، آدرس فیزیکی شما، آدرس رسانه های اجتماعی و … با یک کلیک در دسترس است.

حتی مشتری می تواند با زدن کلید تماس بدون اینکه شماره شما را حفظ کند و یا شماره گیری کند مستقیما با شما تماس حاصل نماید و این یعنی جذب سریع تر و بیشتر مشتریان!

 

8 – ارائه سریع، آسان و قابل پذیرش ارزش افزوده شما

چرا مشتریان شما باید از شما خریداری کنند؟

این سوالی است که هر فروشنده ای و صاحب کسب و کاری اول باید به خود پاسخ بدهد و سپس پاسخ آن را در سریع ترین زمان ممکن و بهترین شکل به مشتری بگوید.

بستر اینترنت و وب سایت بهترین امکانات را از بصری و صوتی وانیمیشن و … به صورت جذاب مهیا می کند.

 

9 – کاهش هزینه ها و افزایش درآمد

هزینه استخدام یک نیرو و فروشنده، هزینه های تبلیغات، هزینه مکان فیزیکی، هزینه های جانبی برق و آب و … در وب سایت شما وجود ندارد.

در واقع وب سایت شما یه صورت 24 ساعت شبانه روز و هفت روز هفته برای شما تبلیغات می کند، بازاریابی می کند، می فروشد، وصل می کند، به حساب واریز می کند و هیچ هزینه ای را نیز از شما نمی خواهد.

هزینه های چاپ بنر و تبلیغات استند و … را ندارید و در یک بازار بزرگ مشتریان شما می آیند و دیده می شوید.

 

نویسنده : دکتر کامران رخشانی

 

درخواست طراحي وب سايت

مشخصات سفارش دهنده(Required)

مخاطبان ( مشتریان ) شما چه کسانی هستند؟

رده سنی
مکان مخاطبان
جنسیت
سطح درآمد
سطح تحصیلات
قشر جامعه

اطلاعات رقبا

اطلاعات رقبا ( در هر رديف نام يك رقيب / آدرس سايت را بنويسيد )
نام شركت / موسسه رقيب
آدرس سايت
 

اطلاعات نمونه و درخواستی

نام های دامنه پیشنهادی (Domain)
نام دامنه 1
نام دامنه 2
 
از چه وب سایت هایی طراح می تواند ایده بگیرد؟ نام سایت و موارد مطلوب در سایت را درج بفرمایید )
آدرس سایت
بخش مطلوب 1
بخش مطلوب 2
 
ایده های استایل یا تم طراحی شما
رنگ های سازمانی یا مورد علاقه
نوع سفارش
پسوند / پسوند های درخواستی
فضای (Host) درخواستی
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

درخواست مشاوره طراحی وب

رایگان
مدیران برتر

درخواست مشاوره