88690343 - 021

ساعات کاری : 9 الی 17

روش عضویت با عنوان همکاری در فروش

همکاری در فروش

آنچه در این مقاله میخوانید

Facebook
Twitter
LinkedIn

عضویت در سایت

ثبت نام در سایت

 

ورود به پنل عضویت 

برای ورود به پنل مدیریتی میتوانید از دو روش استفاده کنید:

روش اول :از منوی اصلی سایت بخش همکاری با ما » بازاریاب شوید وارد صفحه زیر شوید و از بخش ورود وارد پنل مدیریتی بازاریاب شوید.

روش دوم : 

وارد صفحه ورود به حساب کاربری میشوید

از بخش ورود اطلاعات ورود را وارد کنید و وارد بخش حساب کاربری شوید

پنل مدیریتی بازاریابان

بخش ارجاعات :

در این بخش میتوانید میزان کمیسیون های تایید شده خود که هنوز پرداخت نشده اند را مشاهده کنید.

بخش کیف پول :

بخش پروفایل:

در این بخش می توانید اطلاعات حساب خود را ویرایش کنید.

 

بخش بازاریابی :

بخش های موجود در منوی بازاریابی:

در سیستم بازاریابی و همکاری در فروش شرکت مدیران برتر به هر بازاریابی یک لینک اختصاصی داده می شود که این لینک به صورت یونیک متعلق به بازاریاب است و بازاریاب با اشتراک گذاری آن و معرفی و تبلیغ شرکت مدیران برتر و خدمات و محصولات آن افراد را مشتاق به کلیک بر روی لینک نموده و افراد به محض ورود به سایت، سیستم به صورت اتوماتیک انها را رصد می نماید و به محض خرید مبلغ پورسانت محصول یا خدمت مورد نظر را به حساب بازاریاب واریز می نماید و بازاریاب در لحظه می تواند گزارش آن را مشاهده نماید.

در این بخش امکان ایجاد لینک مورد نظر بازاریاب به صفحه خاصی نیز می باشد و همچنین بازاریاب می تواند لینک اختصاصی خود را جهت هر محصول یا خدمت جداگانه نیز دریافت نماید و به صورت متمرکز بر روی یک محصول یا خدمت تبلیغ نماید.

کوپن هایی برای محصولات از طرف شرکت در نظر گرفته می شود که بازاریاب با ارجاع آن کوپن های تخفیف می تواند تمایل بیشتری را در  خریداران ایجاد نماید.

و همچنین آگهی های نمونه ای که بازاریاب می تواند از آنها در وب سایت و سایر رسانه ها استفاده نماید.

 

لینک بازاریاب:

هر بازاریاب دارای یک شناسه پیگیری منحصر به فرد می باشد که سیستم با آن شناسه بازاریاب را شناسایی می کند.

لینک پیش فرش بازاریاب لینکی است که بازاریاب با ارائه آن به افراد مختلف، و ارجاع افراد از طریق این لینک سیستم سریعا تشخیص می دهد که ارجاع از طرف کدام بازاریاب بوده و هر گونه فعالیت فرد ارجاع شده را کنترل و در صورت خرید سریعا میزان پورسانت مربوط به محصول را به بازاریاب مربوطه ارجاع و به عنوان درآمد در پنل اختصاصی بازاریاب ثبت می کند که در ارجاعات و داشبور اختصاصی بازاریاب مربوطه در همان لحظه قابل مشاهده است.

QRکد:

QR-Barcode اختصاصی بازاریاب است که با دانلود و درج در مکان های مختلف و اسکن توسط افراد به لینک اختصاصی بازاریاب مجدد ارجاع داده می شود و مانند لینک اختصاصی عمل می کند.

ساخت کمپین :

در صورتی که بازاریاب بخواهد افراد را به صفحه خاصی از وب سایت ارجاع دهد و با ایجاد یک کمپین بازاریابی یک محصول یا خدمت خاص را نماید با نوشتن صفحه مورد نظر در قسمت « صفحه خاص وب سایت » لینک اختصاصی خودش را برای آن صفحه خاص نیز می تواند ایجاد نماید.

 

بخش کوپن در زیر مجموعه بازاریابی:

کوپن ها در واقع تخفیفاتی است که شرکت برای محصولات و خدمات می دهد که مشتریان می توانند از آن استفاده کنند و بازاریاب ها با ارجاع آن ها به مشتریان اشتیاق خرید مشتریان را بیشتر کرده و فروش بهتری را خواهند داشت.

 

بخش لینک محصول در زیرمجموعه بازاریابی:

لینک های محصول لینک اختصاصی بازاریاب را به هر تک محصول تولید می کند و اطلاعات راجع به اینکه قیمت هر محصول چقدر است و پاداش ( پورسانت ) محصول برای بازاریاب به ازاء هر خرید چه میزان است را ارائه می دهد.

برای مثال :

قیمت دوره جامع مشاور املاک حرفه ای برابر با 3،700،000 تومان است و بازاریاب با ارجاع لینک این دوره به افراد و خرید هر یک بار، مبلغ 700،000 تومان پورسانت دریافت می کند که این مبلغ به حساب بازاریاب در لحظه واریز می شود و در پنل قابل مشاهده است.

 

گزارشها:

هر بازاریاب در پنل خود امکان مشاهده گزارشی کامل از ترافیک ها و ارجاعاتی که از لینک ها، کمپین ها و تاثیر گذاری انها، تاریخچه های زمان بندی دقیق از ارجاعات ، و بازاریابی چند سطحی خود را دارد.

 

نمونه ای  از نحوه بازاریابی با سیستم افیلیت :

درخواست مشاوره طراحی وب

رایگان
مدیران برتر

درخواست مشاوره